Herzog, A.; Hasebrink, U.; Eilders, C. (2006): Medien-Qualitäten aus der Sicht des Publikums. Europas Mediennutzer zwischen Konsum, Kritik und Partizipation [Media Qualities from the Audience’s Viewpoint. Europe’s Media Users between Consumption, Criticism and Participation]. In: S. Weischenberg; W. Loosen; M. Beuthner (eds.), Medien-Qualitäten. Öffentliche Kommunikation zwischen ökonomischem Kalkül und Sozialverantwortung [Media Qualities. Public Communication between Economic Calculation and Social Reponsibility]. Konstanz, pp. 399-414.
Herzog, A.; Hasebrink, U.; Eilders, C. (2006): Medien-Qualitäten aus der Sicht des Publikums. Europas Mediennutzer zwischen Konsum, Kritik und Partizipation [Media Qualities from the Audience’s Viewpoint. Europe’s Media Users between Consumption, Criticism and Participation]. In: S. Weischenberg; W. Loosen; M. Beuthner (eds.), Medien-Qualitäten. Öffentliche Kommunikation zwischen ökonomischem Kalkül und Sozialverantwortung [Media Qualities. Public Communication between Economic Calculation and Social Reponsibility]. Konstanz, pp. 399-414.
2006