Publisher information (in German)
Eilders, C. (2000): Die Stimme der Medien im politischen Prozess. Hypothesen zur Rolle medialer Konsonanz als Wirkungsbedingung von Agenda-Building-Prozessen [The Voices of the Media in Politics. Hypotheses on the Role of Medial Concord as Condiction for the Effect of Agenda Building]. In: A. Schorr, M. Raht (eds.), Publikums- und Wirkungsforschung. Ein Reader [Audience and Effect Research. A Reader]. Wiesbaden: Springer VS, pp. 277-291.
Publisher information (in German)
Eilders, C. (2000): Die Stimme der Medien im politischen Prozess. Hypothesen zur Rolle medialer Konsonanz als Wirkungsbedingung von Agenda-Building-Prozessen [The Voices of the Media in Politics. Hypotheses on the Role of Medial Concord as Condiction for the Effect of Agenda Building]. In: A. Schorr, M. Raht (eds.), Publikums- und Wirkungsforschung. Ein Reader [Audience and Effect Research. A Reader]. Wiesbaden: Springer VS, pp. 277-291.
2000