Publisher information (in German)
Hölig, S.; Hasebrink, U. (2016): Nachrichtennutzung im Wandel. Technische Zugänge, inhaltliche Interessen und Nutzungsformen im internationalen Vergleich [How News Consumption Is Changing: Technical Accesses, Thematic Interests and Forms of News Consumption in an International Comparison]. In: die medienanstalten (eds.), Programmbericht 2015. Fernsehen in Deutschland. Programmforschung und Programmdiskurs [Programme Report 2015. Television in Germany. Programme Research and Discourse]. Berlin: Vistas, pp. 105-126.
Publisher information (in German)
Hölig, S.; Hasebrink, U. (2016): Nachrichtennutzung im Wandel. Technische Zugänge, inhaltliche Interessen und Nutzungsformen im internationalen Vergleich [How News Consumption Is Changing: Technical Accesses, Thematic Interests and Forms of News Consumption in an International Comparison]. In: die medienanstalten (eds.), Programmbericht 2015. Fernsehen in Deutschland. Programmforschung und Programmdiskurs [Programme Report 2015. Television in Germany. Programme Research and Discourse]. Berlin: Vistas, pp. 105-126.
2016